Honda CR-V – ревю на една от най-продаваните коли

Honda CR-V от 2008 заслужено става една от най-продаваната коли в Америка за онази година а и не само там. Тя все още е конкурентна и дори при по-високият клас кросоувър SUV автомобили.

RL GNZLZ / Flickr

Honda CR-V е отличнa кола

без почти никакви забележки, вероятно един от най-добрия компактен и бюджетен SUV на пазара в този клас. Стандартният кросоувър остава почти непроменен за 2008г, освен че е леко преработен към по елегантен дизайн.

Оборудването от по-висок клас EX-L се сдобива с още няколко стандартни функции. Въпреки че си прилича с Toyota RAV4, Honda CR-V води пред Toyota във всички отношения с изключение на външния си вид. Доставя безопасно шофиране и достатъчно място за багаж, като идва с все по голяма надеждност при дълги пътувания. CR-V се предлага в няколко варианта – LX базов модел, EX средно ниво и луксозен EX-L model с предно или AWD задвижване.

Шофиране и удобстава на Honda CR-V

Honda CR-V pt 2008 има доста усезаема пъргавина, която повечето други SUV автомобили не могат да си позволят. Усеща се лека за управление и предоставя  отлично качеството на возене, което е приятно и комфортно. Един от най-големите проблеми на предишните модели вече е премахнат, а това е именно подобрената шумоизолацията. Кабината вече е добре изолирана и намалява шума до минимум.

Спирачките са също нещо, което си струва да се отбележи, тъй като действието на педала е значително по-гладък и последователен. Стандартният CR-V се задвижва от 2.4л четирицилиндров двигател  с 166 к.с. Към това е добавена петстепенна автоматична трансмисия, като купувачите имат избор да изберат между задвижване на предните колела или AWD. При тестване за време Honda CR-V AWD ускорява от нула до 100км.ч. за 9.5 секунди. Не е задоволително, но напълно разбираемо и достатъчно като се има предвид класа на автомобила. За сметка на това икономията на гориво е значително подобрена.

Интериор на CR-V от 2008

Най-привлекателната част на CR-V е практичния дизайн на колата. Дизайнерите на Honda са се опитали да подобрят детайлите от предишните версии. Не само контролите и функцийте при таблото са подобрени, но и са добавени други удобства за семейството. Задните врати се отварят наистина широко, което улеснява качването на бебе в кош например. Капацитетът на багажника е относително достатъчен за този клас, а багажният рафт при средния и луксозния модел дава възможност за товарене на като при стелажите.

Предложени статии

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук

Последни статии

Произволни статии

Пежо 206 (бензин и дизел, мнения, проблеми)

Пежо 206 е супермини автомобил, проектиран и произвеждан от френския производител на автомобили Peugeot от май 1998 г. като заместител на Peugeot 205. Разработен...