РевютаНай-бавнoто BMW M не е това, за което си мислите

Най-бавнoто BMW M не е това, за което си мислите

БМВ XM е хубава кола, или поне е това, което BMW иска да бъде. Той обаче предизвика спорове заради необичайния си дизайн, огромното собствено тегло и високата цена.

Въпреки че XM, продаван в повечето части на света, е само с V-8, някои пазари получават и базов модел, известен като 50e.Той практически в идентичен с по-мощните варианти, оборудвани с по-големия двигател.

XM 50е е plug-in хибрид, но трябва да се задоволи само с 469 конски сили и 516 н.м. За да поставим тези числа в перспектива, той има 14 к.с. по-малко от X5 xDrive50e, като същевременно има същия въртящ момент. И става по-лошо, той е в същото време по-тежък.

Официално обозначен като поръчкова M кола, на XM 50e отнема 5,1 секунди, за да достигне 100 км.ч. На електрифицираният X5, му трябват само 4,8 секунди за това. Той също така изостава от няколко модела M Performance, дори Z4 M40i с неговата ръчна скоростна кутия и задвижване на задните колела. Дори е по-бавен от M135 , компактен автомобил с четирицилиндров двигател и платформа, базирана на предно задвижване, въпреки че тази версия получава стандартно xDrive. Хот хечът завършва спринта за 4,9 секунди.

3,0-литровият редови шестцилиндров двигател вероятно ще има по-малки данъци в някои страни в сравнение с 4,4-литровия V-8, въпреки че plug-in хибридната настройка помага на XM да избегне високите такси в много региони, особено в Европа. Този огромен SUV е единственият М автомобил в момента в продажба, който предлага два варианта на двигателя, рядкост в историята на М моделите.

Проблемът на XM 50e не е само в това, че X5 xDrive50e е по-завладяващ и с по-добър електрически пробег. Струва повече от X5 M60i и X5 M, като и двата имат голям стар V-8.

Предложени статии

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук

Последни статии

Произволни статии