Mini Clubman 2015 Ревю (Мини Клубман)

Ако има нещо, което знаем за Мини Клубман хечбек, то е че отвътре не е много просторно. Всъщшност Мини Клубман по същество е комби версия на хечбек.

Kārlis Dambrāns / CC BY 2.0, Flickr

Пространството в багажника и отзад е наказанието, което трябва да платите за избора на такава сладка, но скъпа кола. Ако мислите че не е така, влезте лезте в Мини Клубман

Мини Клубман

е комби версия на Mini хечбек, но това не е краят на историята. Въпреки че произходът му може да ви даде идеята, че основният му конкурент е Skoda Fabia Estate, той всъщност е по-просторен от тази кола, да не говорим че е по-скъп. В резултат на това най-естествените му съперници са семейният хечбек Volkswagen Golf и подобни на него автомобили.

Гамата от двигатели започва с 1.5-литров бензинов двигател със 101 к.с. в модела One, последван от по-мощна версия със 134 к.с. на същия в модификацията Cooper. Ако искате повече мощност, можете да изберете един от двата 2л-ови бензинови двигателя със 189 к.с. в Cooper S и 228 к.с.  в John Cooper Works. Шофьорите с голям пробег имат избор между три дизелови двигателя:

  • 1.5л със 114 к.с. в Мини Клубман One D;
  • 2.0л със 148 к.с. в Cooper D;
  • 2.0л 187 к.с. в Cooper SD.

Стандартното оборудване на модела Мини Клубман

е щедро като вйключва круиз контрол, автоматични светлини и чистачки плюс климатик, всички идващи като стандарт. Моделите Cooper S получават спортни седалки и този по-мощен двигател, но много малко допълнително оборудване от истинско значение.

Шофиране с Мини Клубман

Mini има репутация за създаване на автомобили, които са забавни за шофиране, и Clubman не е изключение. Бързото, директно кормилно управление означава, че той завива с нетърпение в завоите, докато стегнатият контрол на каросерията означава, че почти не се навежда, докато го прави. Има и голямо сцепление, когато става дума за шасито реагира добре на газта, така че можете лесно да регулирате линията си, докато шофирате.

Ефектът се усилва от двигателите, дори най-евтиният бензинов модел има спортен звук и е пъргав и отзивчив, докато по-мощните модели са наистина бързи. Дизелите също имат много тласък, въпреки че естествено не звучат толкова добре.

Компромисът за прекалено енергичния характер на Клубман е, че не е най-комфортната кола в света, но е идиална както за мъже така и за жени.

Разход на гориво

Разход на гориво – Мини Клубман Автоматик – Cooper D 2.0л (150к.с.) от 2019-2023г.

Разход на гориво
Градско шофиране 4.7 – 4.9 л/100 км
Извънградско шофиране 4.0 – 4.2 л/100 км
Комбиниран разход 4.2 – 4.4 л/100 км

 

Има противоречиви мнения относно цена, качество и разход. Но както виждате от таблицата по-горе, въпреки високата си цена, Мини ще ви се отблагодари напред в годините с икономичния си разход на гориво.

Предимства и недостатъци

Предимства

  • пъргавото управление, определено е забавно;
  • иновативен стил, и  повече функции;
  • компактните размери са бонус в градовете.

Недостатъци

  • Конкурентните кабини от сегмента предлагат повече място;
  • JCW модификацията се чувства тежка;
  • Интериора се чувства леко претоварен.
Предложени статии

2 КОМЕНТАРИ

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук

Последни статии

Произволни статии