След дълъг период без производството, който започва през 2002 г. и продължава около 10 години мнозина се опасвявали, че Шевролет Камаро ще изчезне завинаги. Но за щастие, Шеви Камаро се връща с пълна сила с нов модел през 2014г.
Той има модерен и състезателен външен вид, и е подобрен многократно относно възможностите си и усещането при управление. Под капака ще ви изненада приятно мощният 3.6 л. V образен двигател с 6 цилиндъра. С неговеите 323к.с. и спортно- стилни линии, мусколестия Камаро поддържа автентичната си визия.
Основни характеристики на Шевролет Камаро 2014г.
- Трансмисия, 6-степенна механична (STD), задвижване на задните колела
- Спирачки, антиблокираща система на всички колела, дискови на 4те колела;
- Алтернатор -150 ампера;
- Кормилно управление и мощност – стандратно за модела
- Двигател, 3.6л SIDI DOHC V6 VVT (323 к.с. [240,8 kW], 6800 н.м.);
- Ос – предавателно число 3.27;
- Диференциал, ограничено приплъзване;
- Ауспух, двоен от неръждаема стомана с накрайници;
- Акомулатор, снабден със защита срещу изтощаване;
- Окачване -спортно.
Разход на гориво | л/100км |
Комбиниран | 12.5 |
Градско | 10.5 |
Извънградско | 17.5 |
Как се усеща Шевролет Камаро при шофиране?
Който и двигател да изберете, едва ли ще имате някога съмнения, че може да се окаже бавен. Въвеждайки новите промени за по-добро представяне, Chevrolet Camaro е снабден с по-леки части и материали заедно с подсилена шумоизолация при по- високите скорости. А за по-доброто усещане, Шеви Камаро има и специално състезателно окачване – уникални въглеродно-керамични спирачки и специални аеродинамични панели. Влизайки в завойте, Камаро се усеща стабилен, а управляването осатва прецизно.
Това обаче не е най подходящата кола за влизане в завои с висока скорост, но въпреки голямото си тегло все пак се справя добре. Шестстепенната ръчна скоростна е стандартна, а автоматична се предлага по избор.
Интериор на Шеви Камаро
Интериорната част може да се каже че е малко по-слабо място за Шевролет Камаро в сравнение с техническата. Изпълнен с множество ретро щрихи и акценти, атмосферата при интериора е стилна и автентична, въпреки използването на повечето пластмаса, отколкото е било нужно. Като недостатък, може да се отбележи, че външната видимост при управление е сравнително ограничена от дебелите колони на кабината. Също така при използване на интерфейса може да се натъкнете на някой проблеми с ответната реакция – понякога изпълнението е бавно.
Предните седалки са удобни и предоставят нужното пространство, докато задните седалки и пространството там е доста ускъдно. Мястото отзад като цяло е едно от най-малките пространства в сравнение с другите конкуренти от сегмента. Също така и багажното пространство не е едно от най-широките. Заедно и с малкият си отвор при отваряне прави изкарването или вкарването на голям багаж малко неприятно изживяване.
Предимства
- добро ускорение;
- добра икономия на гориво;
- стабилен на пътя.
Недостатъци
- намалена видимост;
- малко мвсто на задните седалки;
- малък отвор на багажника.