БМВ X6 от 2014г. е многократно определян от компанията като безупречен SUV за управление при спортни шофиране. Съчетавайки един елегантно спортен вид, той безпроблемно събира доста погледи.
HombreDHojalata, CC BY-SA 3.0 / Wikimedia
Кратка информация
Ако търсите мощно и енергично зареждащо шофиране то БМВ X6 от 2014 може би е вашият избор. Със сигурност не може да се отрече, че X6 се представя изключително добре превид колко голям и тежък автомобил е всъщност. При завой и по остри маневри се държи като цяло добре благодарение на осемцилиндровият си двигател.
Ниският и скъсен заден покрив на БМВ X6 намалява мястото за главите на пътниците отзад както и на товарното пространство. Но за сметка на това X6 със сигурност предразполага за едно удобно семейно возене изпълнено с комфорт и сигурност.
Шофиране и возия
Flickr / CC BY SA 2.0
BMW X6 от 2014 впечатлява със стабилност на пътя, особено при завои предвид големите си размери. Тази сигурност се дължи именно на контрола за стабилността и сцепление, с които разполага, редом с антиблокиращи спирачки. За тази си година BMW X6 е снабден с 3.0 литров редови шестцилиндров двигател с турбокомпресор. той дава мощност от 300 конски сили и 300Нм въртящ момент.
И като стана дума за ускорение и мощност X6 е безупречен в това отношение. Според BMW автомобила наема от нула до 100 км.ч. за впечатляващите 6.3 секунди. Задвижването на четирите колела и осемстепенната автоматична скоростна кутия са стандартни за всяко БМВ X6. При нормално шофиране автомобила се усеща удобно и е приятен за пътуване. Шумът от вятъра и двигателя са добре изолирани и при този модел, а подобреното окачване върши чудесна работа, като намалява подрусването по неравни пътища.
Поглед отвътре (интериор)
Предните седалки на автомобилът са направени по-спортни и са с по-омекотена конструкция за максимално удобство спрямо миналите модели. В интериора материалите са висококачествени, първокласни и пасват перфектно на формите на BMWE X6. Интерфейсът iDrive върши отлична работа както за контролиране така и за регулиране на системата.
Скосената форма на покрива за жалост намалява пространството във височина отзад с няколко сантиметра, и това със сигурност можем да се отбележи като минус. В стандартният вариант задните седалки имат голяма централна конзола, която позволява място само за двама пътници. Когато конзолата се прибере, вече има място и за трети пътник. Емблемантичната форма на покрива, която се снижава и достига до багажника обаче ограничава товарният и не предоставя много пространство за багаж.