Дачия Дъстър e всичко, което може да искате от една кола, е почти всичко.Тя ще ви превози от точка А до точка Б с целия ви товар,включително, ако пътуването включва неравен път. Помислете за оригиналния Land Rover Defender – Дачия Дъстър е почти токова здрава, на доста по-малка цена.
Как изглежда Дачия Дъстър?
Има две поколения на Dacia Duster – едното от 2011 до 2018 г., а второто от 2018 г. до днес. Ще ви бъде доста трудно да ги различите. И двете са базирани на една и съща платформа, но според Dacia не споделят едно и също междуосие.
И двата модела се отличават със силно изпъкнала и решетка и големи фарове. Високите врати улесняват качването и излизането от Дачия Дъстър, а отзад голямата врата на багажника означава, че никога няма да се затруднявате да слагате неща в багажника.
И двете версии на Duster разполагат с чифт релси на покрива, така че можете да носите неща и там. Визуалната площ е доста голяма, а колоните доста тънки – така че виждането навън от Duster никога не е проблем.
Какво е да шофираш с Дачия Дъстър?
В по-старата версия най-добрият вариант е 1.2-литровият бензинов двигател. Той е икономичен и ударен като професионален боксьор.
Двигателят TCe 130 е най-доброто в гамата на по-късните автомобили, ако се придържате към пътищата, което означава, че винаги имате нужда само от задвижване на двете колела.
Ако смятате, че понякога може да се налага да излизате на по-неравен терен или да теглите ремарке, тогава ще ви е необходима версията 4х4, като в този случай дизелът е единствената ви опция. Той е достатъчно мощен.
И двете версии на Дачия Дъстър имат доста меко окачване. По-късния модел се справя малко по-добре с неравностите по пътя. Кормилното управление е сравнително бавно, така че ще трябва да въртите малко ръцете си.
Интериор на Дачия Дъстър, поглед отвътре
Дачия Дъстър е проектиранa със семпъл дизайн. Нека си признаем, нямя много неща в колатакоито да ви грабнат окото, но затова пък е удобна. Изгледайте видеото на Дачия за моделната 2022г.
И двете версии имат доста сходен дизайн, с няколко кръгли вентилационни отвора в горната част на арматурното табло, а панелът с инструменти пред водача съдържа два основни циферблата, за скоростомера и оборотомера. По-малките циферблати предоставят информация за нивото на горивото и температурата на водата. Има и малък централен дисплей за допълнителна информация, като диапазон до изпразване, средна икономия и други подобни. Както всички коли имат.
В по-старите модели централната конзола включва CD плейър и радио система, докато по-новите с по-високи спецификации предлагат централен сензорен екран за управление на аудио системата, Bluetooth и сателитната навигация.
Пластмасите, използвани както в предишната, така и в сегашната форма на Дачия Дъстър, определено са от сорта „предназначени да издържат дълго време“, а не от вида, който ще ви накара да възкликнете с удивление. Луксът не е това, което представлява Dacia Duster, така че здравите на усещане материали са идеални.
Седалките имат добро регулиране, въпреки че липса регулиране за ктъста и няма регулиране на височината на волана при варианта Access. Присъства обаче в други версии.
Практичност на Дачия
Дачия Дъстър има скромен вид, но за щастие предлага достатъчно пространство.
И в двете версии високите, вертикални врати осигуряват лесен достъп до кабината с много място за главата, подходяща и за по-високи хора. Пространството за краката е прилично, въпреки че може да откриете, че седалката не се връща достатъчно назад, ако имате особено дълги крака.
Багажно пространство
Що се отнася до багажното пространство, ще трябва да се постараете доста, за да запълните товарната зона, това е сигурно. Има предостатъчно място за всичко!
Дачия Дъстър на лизинг
Цена на нова Дачия: Към момента на писане на статията Дачия Дъстър се прдлага на цена от 35 220 лв.
Един от често търсените модели е Дачия Дъстър 1.6 бензин и газ втора ръка, която може да се намери за около 15 000лв.