Ако има нещо, което знаем за Мини Клубман хечбек, то е че отвътре не е много просторно. Всъщшност Мини Клубман по същество е комби версия на хечбек.
Kārlis Dambrāns / CC BY 2.0, Flickr
Пространството в багажника и отзад е наказанието, което трябва да платите за избора на такава сладка, но скъпа кола. Ако мислите че не е така, влезте лезте в Мини Клубман
Мини Клубман
е комби версия на Mini хечбек, но това не е краят на историята. Въпреки че произходът му може да ви даде идеята, че основният му конкурент е Skoda Fabia Estate, той всъщност е по-просторен от тази кола, да не говорим че е по-скъп. В резултат на това най-естествените му съперници са семейният хечбек Volkswagen Golf и подобни на него автомобили.
Гамата от двигатели започва с 1.5-литров бензинов двигател със 101 к.с. в модела One, последван от по-мощна версия със 134 к.с. на същия в модификацията Cooper. Ако искате повече мощност, можете да изберете един от двата 2л-ови бензинови двигателя със 189 к.с. в Cooper S и 228 к.с. в John Cooper Works. Шофьорите с голям пробег имат избор между три дизелови двигателя:
- 1.5л със 114 к.с. в Мини Клубман One D;
- 2.0л със 148 к.с. в Cooper D;
- 2.0л 187 к.с. в Cooper SD.
Стандартното оборудване на модела Мини Клубман
е щедро като вйключва круиз контрол, автоматични светлини и чистачки плюс климатик, всички идващи като стандарт. Моделите Cooper S получават спортни седалки и този по-мощен двигател, но много малко допълнително оборудване от истинско значение.
Шофиране с Мини Клубман
Mini има репутация за създаване на автомобили, които са забавни за шофиране, и Clubman не е изключение. Бързото, директно кормилно управление означава, че той завива с нетърпение в завоите, докато стегнатият контрол на каросерията означава, че почти не се навежда, докато го прави. Има и голямо сцепление, когато става дума за шасито реагира добре на газта, така че можете лесно да регулирате линията си, докато шофирате.
Ефектът се усилва от двигателите, дори най-евтиният бензинов модел има спортен звук и е пъргав и отзивчив, докато по-мощните модели са наистина бързи. Дизелите също имат много тласък, въпреки че естествено не звучат толкова добре.
Компромисът за прекалено енергичния характер на Клубман е, че не е най-комфортната кола в света, но е идиална както за мъже така и за жени.
Разход на гориво
Разход на гориво – Мини Клубман Автоматик – Cooper D 2.0л (150к.с.) от 2019-2023г.
Разход на гориво | |
---|---|
Градско шофиране | 4.7 – 4.9 л/100 км |
Извънградско шофиране | 4.0 – 4.2 л/100 км |
Комбиниран разход | 4.2 – 4.4 л/100 км |
Има противоречиви мнения относно цена, качество и разход. Но както виждате от таблицата по-горе, въпреки високата си цена, Мини ще ви се отблагодари напред в годините с икономичния си разход на гориво.
Предимства и недостатъци
Предимства
- пъргавото управление, определено е забавно;
- иновативен стил, и повече функции;
- компактните размери са бонус в градовете.
Недостатъци
- Конкурентните кабини от сегмента предлагат повече място;
- JCW модификацията се чувства тежка;
- Интериора се чувства леко претоварен.