Леки колиСузукиСузуки Витара къса база 1.6 - първа генерация

Сузуки Витара къса база 1.6 – първа генерация

Сузуки Витара 1.6 с 16 клапана е малък 4WD джип, пуснат на пазара преди около 20 години. Този автомобил е едно от онези превозни средства, които вършат най-различна работа и то много добре.

Rn Glzlz , Flickr

1.6-литровият четирицилиндров двигател има многоточково впръскване на гориво и е с 16 клапана. През 1997 г. е пусната модификация на 2.0л. четирицилиндров двигател като опция за с две врати.

Сузуки Витара – кратък преглед

Отвътре високата и квадратна форма Сузуки Витара  създават особено светла и продсторна атмосфера. Моделите с две врати са четириместни, докато моделите с пет врати са петместни. Мястото за краката и главата е сносно отпред и приемливо отзад. Въпреки това ширината на задната седалка е по-подходяща за двама, а не за трима. Задната седалка също е разделена в съотношение  60 към 40, което предлага допълнително пространство за багаж.

Шофиране и возия

Сузуки Витара се държи като способен автомобил, въпреки че кормилното управление се усеща леко вдървено. Окачването е отлично, а изолирането шума в интериора е добро. Пътуването е удобно, въпреки че каросерията се накланя леко при бърза смяна на посоката, рязко спиране или преодоляване на неравности.

На пътя като цяло може да сте спокойно. Ако обаче натискате газта по неравни повърхности, скоро ще разберете че трябва да отпуснете педала. Подобно на много други  4×4 автомобили с късо междуосие и високият център на тежестта, това води води до силно накланяне и клатушкане.

Кормилното управление е добро за офроуд стандартите, но е малко тежко за млад шофьор. Не забравяйте, че това е кола, която е проектирана за живот както на пътя, така и извън него, така че може да пренебрегнете някой друг недостатък.

Технически характеристики

Suzuki Vitara 1.6 16v има 4-цилиндров бензинов двигатес мошност от от 97 к.с. Задвижването е на всички колела (AWD) а трансмисията е  с 5-степенна ръчна скоростна кутия.

Vitara има макферсън винтови пружини, а предното окачване е със стабилизираща щанга и мост De Dion. Задно окачване е с винтови пружини.

Разхода на горивео е средно 9.5л на 100км, а резервоара е 42 литра.

Предложени статии

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук

Последни статии

Произволни статии

Volvo s40 (2004-2012г.) втора ръка ревю

Като заместител на оригиналното Volvo S40, версията от 2004 г. е много по-модерна, изоставяйки остарялата платформа на автомобила. Volvo S40 не е толкова маневрен при...