Леки колиТойотаТойота Ярис ревю

Тойота Ярис ревю

Ключовите качества за Тойота Ярис са стилен дизайн, добра икономия на гориво и добра окоплектовка, добавена като стандарт. Това е убедителен пакет, но такъв, който не може да предложи практичното пространство или забавната динамика на шофиране на най-добрите в този клас.

Четвъртото поколение Тойота Ярис е страхотен за шофирнае в града. Високите цени обаче може да се окажат пречка, а скучната кабина не отговаря на добре изглеждащия външен вид на колата.

Кратка история на Тойота Ярис

Лесно е да разберете защо прекрасният хотхеч GR Yaris е толкова привлекателен за запалените шофьори. Като пионер в хибридната технология, японската марка се концентрира върху предоставянето на все по-екологична гама. За тази цел, докато повечето производители на автомобили продължават да предлагат бензинови и дизелови превозни коли в своите линии, Тойота Ярис вече разполага с едно бензиново-хибридно задвижване.

По-стари модели Тойота Ярис (1998 -2006)

След дебюта на автомобилното изложение в Париж през 1998 г., Тойота Ярис влеза в продажба едва  през 1999 г. Предлагана като хечбек с три или пет врати, Yaris заменя Starlet и има централен инструментален панел, както и най-добрите в класа си качества за безопасност и опазване на околната среда. Награденият 1.0-литров 16-клапанов бензинов двигател осигурява производителност на 1.4-литров двигател и е обявен за международен двигател на годината през 1999 г.

Тойота Ярис Mk2 2006-2011г.

Тойота Ярис Mk2
Тойота Ярис Mk2 / CC0 Public Domain

Пусната на пазара през 2006 г., Ярис Mk2 продължава там, където старата Ярис сприра, като предлага  завладяваща комбинация от ефективност, надеждност и практичност. Купувачите на супермини, които търсят забавление, трябва да търсят другаде, защото Тойота Ярис не е така вълнуваща за шофиране, особено ако изберете базовия еднолитров трицилиндров бензинов двигател.

Toyota Yaris Mk3: 2011-2020

Ярис Mk3 се произвежда почти 10 години, през което време си утвърждава репутацията на надеждна и ефективна кола. Ключът към това е наличието на хибриден Ярис, който осигурява подобна на дизела икономия в града. Има дори дизелов вариант, който е страхотна покупка за всеки, който търси малка кола за дълги пътувания.

Тойота Ярис Mk4: 2020 –

Toyota решава, че ключовите качества за Yaris са стилен дизайн, добра икономия на гориво и много окомплектовки. Това е убедителен пакет, но такъв, който не може да предложи практичното пространство или забавната динамика на шофиране на най-добрите конкуренти. Ярис е страхотен автмобил в града и със сигурност няма да бъде хванат на някои участъци от магистрала. Високите цени обаче може да се окажат пречка за някои купувачи.

Новата Тойота Ярис Хибрид

Toyota Yaris Hybrid е малък хечбек, който изглежда спортно, страхотен е за шофиране и предлага икономия на гориво.

Предната част на Yaris Hybrid е наистина агресивно изглеждаща и създава впечатлението, че е взаимствана от спортния автомобил Toyota Supra – особено версиите по-нагоре в гамата.

Интериорът не е толкова стилен, колкото екстериора, въпреки че не е скучен. Имайте предвид, че Peugeot 208 е много по-добър в това отношение. VW Polo засенчва Yaris  по отношение на качеството на интериора.

Всеки Yaris хибрид получава сензорен екран, това е 7.0-инчов модул в базовия модел и 8.0-инчов в другите модификации. И двете системи се имат Apple CarPlay и Android Auto, което повечето хора ще използват през повечето време. Опционалният технически пакет наистина предлага брилянтен дисплей.

Двигател на Тойота Ярис

Toyota Yaris се предлага само с 1.5-литров, трицилиндров бензинов двигател, който е усилен от електрически мотор, за да даде общо 116 к.с. чрез CVT автоматична скоростна кутия. Той ускорява от 0 до 100км.ч. час само за 9.7 секунди.

Хибридната система е много подобрена в сравнение със старата версия. Той може да работи само на батерия значително по-дълго от преди и има невероятна икономия на гориво в града.

Нещо, което не работи толкова добре, е EV режимът на Тойота. Трябва да ви позволи да иззключите изцяло бензиновия двигател с едно натискане на бутона, но понякога няма достатъчно заряд на батерията, за да го направи. Режимите на шофиране (Eco, Normal и Power) са друга полезна функция. Те постепенно правят двигателя по-отзивчив и кормилното управление по-тежко, но не по начин, който прави Toyota Yaris по-приятна за шофиране и скоро ще се научите да я оставяте в нормален режим и никога повече да не я пипате.

Предложени статии

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук

Предложено

Товарен индекс гуми

Научете повече за важни спецификации като индекс на натоварване или по известен като товарен индекс на гумите. Какво означава товарен индекс на гумите? Индексът на натоварване...