Тойота Ярис ревю

Ключовите качества за Тойота Ярис са стилен дизайн, добра икономия на гориво и добра окоплектовка, добавена като стандарт. Това е убедителен пакет, но такъв, който не може да предложи практичното пространство или забавната динамика на шофиране на най-добрите в този клас.

Четвъртото поколение Тойота Ярис е страхотен за шофирнае в града. Високите цени обаче може да се окажат пречка, а скучната кабина не отговаря на добре изглеждащия външен вид на колата.

Кратка история на Тойота Ярис

Лесно е да разберете защо прекрасният хотхеч GR Yaris е толкова привлекателен за запалените шофьори. Като пионер в хибридната технология, японската марка се концентрира върху предоставянето на все по-екологична гама. За тази цел, докато повечето производители на автомобили продължават да предлагат бензинови и дизелови превозни коли в своите линии, Тойота Ярис вече разполага с едно бензиново-хибридно задвижване.

По-стари модели Тойота Ярис (1998 -2006)

След дебюта на автомобилното изложение в Париж през 1998 г., Тойота Ярис влеза в продажба едва  през 1999 г. Предлагана като хечбек с три или пет врати, Yaris заменя Starlet и има централен инструментален панел, както и най-добрите в класа си качества за безопасност и опазване на околната среда. Награденият 1.0-литров 16-клапанов бензинов двигател осигурява производителност на 1.4-литров двигател и е обявен за международен двигател на годината през 1999 г.

Тойота Ярис Mk2 2006-2011г.

Тойота Ярис Mk2
Тойота Ярис Mk2 / CC0 Public Domain

Пусната на пазара през 2006 г., Ярис Mk2 продължава там, където старата Ярис сприра, като предлага  завладяваща комбинация от ефективност, надеждност и практичност. Купувачите на супермини, които търсят забавление, трябва да търсят другаде, защото Тойота Ярис не е така вълнуваща за шофиране, особено ако изберете базовия еднолитров трицилиндров бензинов двигател.

Toyota Yaris Mk3: 2011-2020

Ярис Mk3 се произвежда почти 10 години, през което време си утвърждава репутацията на надеждна и ефективна кола. Ключът към това е наличието на хибриден Ярис, който осигурява подобна на дизела икономия в града. Има дори дизелов вариант, който е страхотна покупка за всеки, който търси малка кола за дълги пътувания.

Тойота Ярис Mk4: 2020 –

Toyota решава, че ключовите качества за Yaris са стилен дизайн, добра икономия на гориво и много окомплектовки. Това е убедителен пакет, но такъв, който не може да предложи практичното пространство или забавната динамика на шофиране на най-добрите конкуренти. Ярис е страхотен автмобил в града и със сигурност няма да бъде хванат на някои участъци от магистрала. Високите цени обаче може да се окажат пречка за някои купувачи.

Новата Тойота Ярис Хибрид

Toyota Yaris Hybrid е малък хечбек, който изглежда спортно, страхотен е за шофиране и предлага икономия на гориво.

Предната част на Yaris Hybrid е наистина агресивно изглеждаща и създава впечатлението, че е взаимствана от спортния автомобил Toyota Supra – особено версиите по-нагоре в гамата.

Интериорът не е толкова стилен, колкото екстериора, въпреки че не е скучен. Имайте предвид, че Peugeot 208 е много по-добър в това отношение. VW Polo засенчва Yaris  по отношение на качеството на интериора.

Всеки Yaris хибрид получава сензорен екран, това е 7.0-инчов модул в базовия модел и 8.0-инчов в другите модификации. И двете системи се имат Apple CarPlay и Android Auto, което повечето хора ще използват през повечето време. Опционалният технически пакет наистина предлага брилянтен дисплей.

Двигател на Тойота Ярис

Toyota Yaris се предлага само с 1.5-литров, трицилиндров бензинов двигател, който е усилен от електрически мотор, за да даде общо 116 к.с. чрез CVT автоматична скоростна кутия. Той ускорява от 0 до 100км.ч. час само за 9.7 секунди.

Хибридната система е много подобрена в сравнение със старата версия. Той може да работи само на батерия значително по-дълго от преди и има невероятна икономия на гориво в града.

Нещо, което не работи толкова добре, е EV режимът на Тойота. Трябва да ви позволи да иззключите изцяло бензиновия двигател с едно натискане на бутона, но понякога няма достатъчно заряд на батерията, за да го направи. Режимите на шофиране (Eco, Normal и Power) са друга полезна функция. Те постепенно правят двигателя по-отзивчив и кормилното управление по-тежко, но не по начин, който прави Toyota Yaris по-приятна за шофиране и скоро ще се научите да я оставяте в нормален режим и никога повече да не я пипате.

Предложени статии

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук

Последни статии

Произволни статии

Опел Корса 1.2 бензин

Oпел Kорса 1.2 бензин С разход на гориво от 6 литра на 100 км  и  от0 до 100 км/ч за 13.0 секунди, Опел Корса...