Опел Инсигния е практичен, добър за шофиране автомобил, тих е в движение, така че е приличен избор, ако търсите голяма семейна кола.
Пазарът на тези автомобили обаче се свива. Тъй като все повече хора се насочват към SUV и първокласни автомобили като BMW Серия 3 и Audi A4, това оставя Opel Insignia с малко преки конкуренти. Единият е Шкода Superb, който е силен конкурент и е един от любимите семейни автомобили на много от хората, но Vauxhall е близък по качество на интериора и практичност – две ключови области за едно семейство.
Малко повече за Опел Инсигния
Промяната на името на Vauxhall Insignia Grand Sport означава голяма промяна за семейния хечбек на Воксхол, когато се появя през 2017 г. Освен че е заместител на старата почти десетилетие Insignia Mk1, новият модел влиза в продажба като по-голям и по-просторен и по-луксозен семеен автомобил. Тъй като пазарът на семейни автомобили е в лошо здраве, Vauxhall ребрандира модела като допълнителен избор, с надеждата да открадне продажбите на автомобили като серията на BMW 3 и Mercedes C класа.
Фейслифтът през 2020 г. доведе до отпадане на прякора Grand Sport, докато леки външни промени включват по-широка радиаторна решетка, преработена предна броня и по-тънки фарове. В гамата беше въведена и нова опция за базов дизелов двигател, заедно с подобрени нива на комплект за безопасност.
Наистина, Опел Инсигния стъпи по средата между тези модели и традиционните семейни автомобили. Той е по-престижен от автомобили като Форд Мондео, Мазда 6, Хюндай i40 и Киа Оптима и е наравно с автомобили като Шкода Superb и Volkswagen Passat.
Опел Инсигния има добър интериор и много място за краката отзад. Това дава на пътниците място да се изпънат, докато качеството на кабината е подобрено, за да добави усещането за пространство и комфорт. По отношение на чистия размер, Insignia също е сравнима с по-луксозни предложения, като BMW Серия 5 и Mercedes E-Class. Както и преди, той се предлага като хечбек с пет врати, въпреки че удължената линия на покрива му придава по-скоро фастбек вид.
Vauxhall намекна за плановете си, че следващото поколение Insignia ще бъде SUV с по-висок клас, включващ изцяло електрически и plug-in хибридни задвижвания. Новият модел трябва да бъде наличен от 2024 г., така че може би има смисъл производителят да намали текущата гама Insignia до избор от само две нива на оборудване: Design и GS Line. Цените започват от около 60 000лв и се издигат до почти 75 000лв.
История на Опел Инсигния
Opel Insignia Mk2: 2017 г
Промяната на името на Vauxhall Insignia Grand Sport означава голяма промяна за семейния хечбек на Vauxhall, когато се появи през 2017 г. Освен че e заместител на старата почти десетилетие Insignia Mk1, новият модел влезе в продажба като по-голям и по-просторен и по-луксозен семеен автомобил. Това изкачване на пазара изкара Опел Инсигния пред нейните по-масови конкуренти.
Опел Инсигния Mk1: 2008-2017
Опел Инсигния беше дългоочакваният заместител на старата Vectra – една от най-малко харесваните коли на всички времена. Insignia се появи през 2008 г. и подобри своя предшественик в почти всяко отношение. Но все пак отбеляза резултат в традиционната територия на Vauxhall за съотношение качество-цена. Опел Инсигния, подобно на своите предшественици, е голяма, просторна и добре оборудвана като стандарт и стана любима в парка на компанията
Често срещани проблеми при Опел Инсигния Mk1
Електрически повреди
Могат да възникнат електрически проблеми, включително изключване на дисплеите на таблото и/или осветлението. Tакива проблеми, като цяло са непредвидими.
Проблем с накладките
При някои автомобили задните спирачни накладки могат да направят проблем. Накладките са преработени, но всяка кола с по-стари части може да „страда“ от блокиращи спирачки.
Джанти
Големите 19 или 20-инчови алуминиеви джанти не са нещо необичайно, но те могат да развалят возенето и са склонни да се огъват, което води до досадни вибрации.
Да припомним
Първото изтегляне на коли става през ноември 2010 г. поради проблем с въздушната възглавница на водача. През януари 2011 г. някои автомобили бяха изтеглени, тъй като системата против прихващане на електрическите прозорци можеше да се повреди с опасни последици. Комбитата, произведени до март 2015 г., бяха изтеглени през май 2015 г., защото газовите амортисьори на задната врата можеха да се повредят. През юли 2016 г. беше отбелязано, че кормилното управление може да се повреди на някои автомобили, произведени през април 2016 г.