Нисан Микра постави нов стандарт за малки автомобили, когато беше пуснат на пазара в началото на 2003 г., и все още е един от най-добрите днес. Външният вид може да не е по вкуса на всеки, но е добре оборудван, евтин за работа и има някои удобни функции (като достъп без ключ). Това също е страхотна стойност – независимо дали купувате нов или използван, докато лекото управление и добрата видимост улесняват шофирането и паркирането.
Всички двигатели са икономични, особено моделите dCi. Micra прави изненадващо добра кола за дълги разстояния. Може да няма младежкия образ на съперници като Mazda 2 или Ford Fiesta, но все пак е добра малка кола, която е безпроблемна и на достъпна цена втора ръка за покупка.
Двигатели на Нисан Микра
Моидификациите на Нисан микра са широка гама от двигатели, като се започне с базовия 1.0-литров бензинов. Той предлага добра икономия на гориво , но само с 64 к.с. 1.2-литровият със 78 к.с. подхожда повече на Нисан Мкра и е способен на кратки преходи по магистрала, както и на градско шофиране, а от края на 2007 г. към гамата беше добавена по-икономична (но по-малко мощна) версия с 65 к.с.
1.4-литровият с 86 к.с. е добър вариант, ако възнамерявате да изминавате по-дълги разстояния, тъй като не е необходимо да се работи толкова упорито като двата по-малки двигателя и не е толкова шумен при скорост. Въпреки това, 1.5 дизеловият агрегат е звездата в гамата. Предлага се в две мощности от 65 к.с. или 82 к.с., и двете предлагат сериозна икономия от на гориво заедно с мощна производителност. По-мощната версия е особено добра и с удоволствие ще изяде километри по магистрала с минимални усилия.
От лятото на 2005 г. Нисан добави малко пикантност към гамата Микра с пускането на пазара на 160SR, но въпреки името, той всъщност няма 160 к.с. – вместо това използва 1.6-литров двигател с по-скромни 110 к.с., който доставя топлина, а не изпълнение на горещия хечбек. Все пак е приятно да се шофира и е лесно да се използва мощността за максимално забавление.
Нисан Микра е идеална за някой, който току-що е издържал изпита си или се учи да шофира и е лесна за маневриране или като за дамска кола. Лекият волан я прави лесна за паркиране, докато бързата смяна на скоростите и чувствителните контроли означават, че може да бъде и добро забавление.
Натиснете я силно и ще усетите известно накланяне на каросерията през завоите. Нисан Микра е настроена да бъде по-скоро удобна, отколкото за спортно представяне. Шофьорите обаче ще оценят тесния кръг на завиване, докато отличното возене изглажда несъвършенствата на пътя с лекота.
Интериор на Нисам Микра
Таблото е ясно, логично и атрактивно. Всички основни контроли са групирани в центъра на таблото и са лесно достъпни. Топ моделите получават превключватели в стил бакелит в цвят слонова кост, което внася нотка шик в иначе стандартния интериор. Лесно е да намерите удобна позиция за шофиране, благодарение на регулируемия волан и седалката на водача.
Шофьорите, които пътуват на по-дълги разстояния, може да открият, че седалките са малко плоски, предизвикват нервност и не предлагат достатъчна опора. С изключение на спецификацията на Visia, всички модели от края на 2007 г. имат звуково предупреждение за ограничение на скоростта – чува се звуков сигнал, когато достигнете предварително зададено ограничение.
Интериорът е изключително просторен и високата форма означава, че има много място за главата, въпреки че по-високите възрастни пътници може да намерят гърба малко притиснат. Пространството за краката е достатъчно и на предните седалки, докато пространството отзад не е лошо, като се имат предвид малките размери на Micras, плюс купето като цяло се чувства леко и просторно. Повечето от двигателите са усъвършенствани при нормални условия на шофиране, въпреки че 160SR е по-шумен от другите, когато се натиска (въпреки че това не е неприятен звук).
Нисан Микра, вместимост на багажника
Не е от нбай-големите кол иразбира се ное доста широка и може да се справи със седмичите покупки. С 251 литра обем в багжника тя е по-малка от алтернативи като Vauxhall Corsa и Пежо 207, но положителната страна е, че задните седалки се плъзгат с 20 см, за да осигурят допълнително пространство за багажника (въпреки че в резултат на това пространството за краката отзад изчезва) и те също се разделят и сгъват, позволявайки да носите по-обемисти предмети.
Отпред има много малки дупки и умело основата на седалките на предния пътник се сгъва нагоре, за да разкрие изискана кутия за съхранение.
Нисан Микра втора ръка
Нисан Микра е евтина кола за закупуване и работа, когато е втора ръка. Експлоатационните разходи се поддържат ниски от нмалката граждансака и данъци, икономичния двигател, разумни цени за обслужване и евтин пътен данък, така че не е изненада, че е популярен избор сред тези, които току-що са преминали своите тестове. Стойностите при препродажба се сравняват добре с някои от най-добрите в класа, така че Micra е много разумна малка кола на прилична цена втора ръка.
Nissan Micra постига много добри резултати за еко любителите и със средно 143g/km CO2 в гамата модели, нейните емисии са сравнително ниски за малък автомобил. Най-екологичният модел в гамата е 1.5dCi, който може да изразходва средно повече от 60mpg и отделя 125g/km CO2 (122g/km при модела с по-ниска мощност).
Nissan има впечатляваща репутация за надеждност и тази Micra не е изключение. Усеща се добре изграден и вътрешните материали са с добро качество, докато производителят редовно се появява близо до върха на проучванията за надеждност.
Nissan Micra мнения (потребителски отзиви)
Кажете ни какво мислите за вашата кола?
Неща, които харесвам в Nissan Micra: Икономията на гориво е добра. Кара много добре и се справя добре. Евтинa. Вътрешното задно осветление е червено, така че е лесно за очите през нощта. 4 врати – просторнa за малка кола.
Бихте ли препоръчали колата на приятел? – ДА
Кажете ни какво мислите за вашата кола?
Малко след закупуването на колата, двигателят спира на студено и решението на този проблем все още не е намерено. Проблемът с окачването също присъства при завиване. Не препоръчвам колата и марката поради липсата на поддръжка.
Бихте ли препоръчали колата на приятел? – НЕ
Какво мислите за вашата кола?
Страхотно изглеждаща, превъзходно качество на изработка, добър финес на магистрала, твърдо вопзене, но с добро качество, добра икономия на гориво, много приятна за шофиране. Много добре оборудвана, много джаджи за безопасност. Фънки цветния интериор не е задължителен, но си заслужава. Озвучителната система Bose е страхотна. Парктроника е добър. Липсва регулируемата задна седалка от Note, което означава, че може да получите голям багажник, но това е за сметка на пространството за краката отзад.
Бихте ли препоръчали колата на приятел? ДА