Suzuki Across може да не е първия ви избор, ако търсите среден клас Plug-in хибриден SUV автомобил, но със сигурност има какво да харесате. Не сатава въпрос само за приятния интериор, който е много подходящ за семейства, а и за ниските експлоатационни разходи, комфортно шофиране др.
Ефективното plug-in хибридно задвижване на Сузуки Акрос с пробег до 75км и бързото ускорение в допълнение с изключително просторния и практичен интериор правят този СУВ приятен за дълги пътувания.
Suzuki Across plug-in hybrid – всичко на едно място
Ако се вгледате малко повече в Suzuki Across, може да забележите нещо познато в него от други SUV автомобили? И не грешите, защото това всъщност е алтернативата на Toyota RAV4, но с марката Suzuki. Трансформацията включва нова предна броня, фарове и други детайли, за които по-късно.
Suzuki Across може да ви изглежда по-малко отличителен от Toyota RAV4, но като се има предвид, че се продава в сравнително по-малки количества, вероятността да паркирате до друг такъв хибриден SUV е по-малка.
Плюсове и минуси на пръв поглед
Предимства на Suzuki Across
- бързо ускорение, стабилен на пътя;
- дълъг пробег на батерия (до 75км);
- ниски емисии на въглерод, отлична икономия;
- добро качество на изработка.
Недостатъци на Сузуки Акрос
- само един модел в наличност;
- RAV4 може да ви излезе по-малко на лизинг.
- вози малк опо-твърдо.
Двигатели на Suzuki Across, задвижване и мощ
Suzuki Across е бърз като цяло и се справя сравнително добре. Може да изглежда странно, но ултра-икономичният нов SUV на Suzuki е и най-мощният модел на марката с малки разлики. Усилия на неговите 2.5-литров бензинов и електрически двигатели, Сузуки Акрос има впечатляващите 302 к.с., като заковава километража до 100км.ч. за едва 6 секунди.
Въпреки че тази стойност е по-голяма от повечето конкурентив сегмента, Across не е точно спортен тип автомобил. Когато батерията му е заредена напълно, Сузуки Акрос се стреми да остане изцяло в електрически режим, освен ако не намалите газта.
Преходът между ел. и бензинова мощност е плавен и тих, а Across се справя наистина добре за такъв голям plug-in хибриден SUV. Неговата система за задвижване на четирите колела E-Four му осигурява допълнително сцепление при проблемни настилки. Въпреки това, за да се постигне ефекта на подобно управление (от Сузуки добавят 300 кг към общата маса), очевидно е трябвало да направят окачването на Сузуки малко по-твърдо. Дори на равни пътища се усеща че не вози толкова меко, колкото някои биха искали.
Интериор на Сузуки Акрос и комфорт
В сравнение с другите автомобили на Suzuki, Across е като че ли от друга планета. Автомобила има меки на допир шевове на арматурното табло, електрически регулируеми и поддържащи предни седалки и високи нива на шумозизолиране, което прави кабината наистина тиха. Сузуки Акрос е добре направен автомобил, но има може би по-малко блясък за кола на с такава цена. В момента се предлага на цена от 114 990ля към момента на публикация на статията.
Мястото за краката е достатъчно голямо, което означава, че е лесно за влизане и излизане от нея. В задната част на интериора на Suzuki Across прави впечатление по-широките пространства с добавена черна и здрава пластмаса. Това обаче не е толкова лошо, защото в крайна сметка го прави лесен за почиствеане.
На таблото доминира от 9 инчов инфотейнтмент, но за разлика от RAV4, той не включва сателитна навигация или свързани услуги. Това е една област, която Toyota RAV4 предлага в повече, като екстри.
Багажник и практичност при Across
Практичният интериор и големият багажник на Сузуки Акрос, правят този плъгин хибрид много подходящ за семейства. Този SUV предоставя багажник с 490 литра обем. Това е с 90 литра по-малко от хибридния RAV4, главно поради по-голямата батерия, но въпреки това е с респектиращ размер и приятна форма. Има плосък под, а пространството се увеличава до 1198 литра със сгънати задни седалки.
Безопасност при Suzuki Across и сигурност
Освен въздушни възглавници отпред, и отстрани, каквито получавате в повечето автомобили от този клас, Suzuki Across идва и с такива за коленете на водача.
Освен това има екстра за предупреждение при напускане на лентата, круиз контрол с ограничител на скоростта, наблюдение за мъртвата зона и предупреждение за трафик отзад. Също така получавате екстри, като функция за автоматично аварийно спиране, разпознаване на пътни знаци и две ISOFIX стойки за детска седалка.
Надеждност и проблеми с Across
Автомобила идва с 5 години гаранция или 100 000, което е стандартно за Across и с, 7 години безлатна пътна помощ, до близкия сервиз на Сузуки.
Батерията на хибридната система се радва на петгодишен гаранционен период, въпреки че ограничението за пробег е също 100 000км. Suzuki Across не е изтеглян досега, което вещае бъдещето на автомобила светло.
Мнения за хибридния Across
Все още е рано да се събере статистика и да се анализира, но първия plug-in автомобил на компанията, а именно Suzuki Across, отговаря на много изисквания за много хора като цяло към този момент.
Той е просторен, добре оборудван и добре направен SUV, да не говорим, че е достатъчно бърз със своите 302к.с. Plug-in хибридното задвижване може би няма да подхожда на всеки, но дългият пробег само на батерия му придава възможно най-голяма привлекателност.