Леки колиСузукиSuzuki Across - превъзходството на Сузуки PHEV

Suzuki Across – превъзходството на Сузуки PHEV

Suzuki Across може да не е първия ви избор, ако търсите среден клас Plug-in хибриден SUV автомобил, но със сигурност има какво да харесате. Не сатава въпрос само за приятния интериор, който е много подходящ за семейства, а и за ниските експлоатационни разходи, комфортно шофиране др.

Ефективното plug-in хибридно задвижване на Сузуки Акрос с пробег до 75км и бързото ускорение в допълнение с изключително просторния и практичен интериор правят този СУВ приятен за дълги пътувания.

Suzuki Across plug-in hybrid – всичко на едно място

Ако се вгледате малко повече в Suzuki Across, може да забележите нещо познато в него от други SUV автомобили? И не грешите, защото това всъщност е алтернативата на Toyota RAV4, но с марката Suzuki. Трансформацията включва нова предна броня,  фарове и други детайли, за които по-късно.

Suzuki Across може да ви изглежда по-малко отличителен от Toyota RAV4,  но като се има предвид, че се продава в сравнително по-малки количества, вероятността да паркирате до друг такъв хибриден SUV е по-малка.

Плюсове и минуси на пръв поглед

Предимства на Suzuki Across

  • бързо ускорение, стабилен на пътя;
  • дълъг пробег на батерия (до 75км);
  • ниски емисии на въглерод, отлична икономия;
  • добро качество на изработка.

Недостатъци на Сузуки Акрос

  • само един модел в наличност;
  • RAV4 може да ви излезе по-малко на лизинг.
  • вози малк опо-твърдо.

Двигатели на Suzuki Across, задвижване и мощ

Suzuki Across е бърз като цяло и се справя сравнително добре. Може да изглежда странно, но ултра-икономичният нов SUV на Suzuki е и най-мощният модел на марката с малки разлики. Усилия на неговите 2.5-литров бензинов и електрически двигатели, Сузуки Акрос има впечатляващите 302 к.с., като заковава километража до 100км.ч.  за едва 6 секунди.

Въпреки че тази стойност е по-голяма от повечето конкурентив сегмента, Across не е точно спортен тип автомобил. Когато батерията му е заредена напълно, Сузуки Акрос се стреми да остане изцяло в електрически режим, освен ако не намалите газта.

Преходът между ел. и бензинова мощност е плавен и тих, а Across се справя наистина добре за такъв голям plug-in хибриден SUV. Неговата система за задвижване на четирите колела E-Four му осигурява допълнително сцепление при проблемни настилки. Въпреки това, за да се постигне ефекта на подобно управление (от Сузуки добавят 300 кг към общата маса), очевидно е трябвало да направят окачването на Сузуки малко по-твърдо. Дори на равни пътища се усеща че не вози толкова меко, колкото някои биха искали.

Интериор на Сузуки Акрос и комфорт

В сравнение с другите автомобили на Suzuki, Across е като че ли от друга планета. Автомобила има меки на допир шевове на арматурното табло, електрически регулируеми и поддържащи предни седалки и високи нива на шумозизолиране, което прави кабината наистина тиха. Сузуки Акрос е добре направен автомобил, но има може би по-малко блясък за кола на с такава цена.  В момента се предлага на цена от 114 990ля към момента на публикация на статията.

Мястото за краката е достатъчно голямо, което означава, че е лесно за влизане и излизане от нея. В задната част на интериора на Suzuki Across прави впечатление по-широките пространства с добавена черна и здрава пластмаса. Това обаче не е толкова лошо, защото в крайна сметка го прави лесен за почиствеане.

На таблото доминира от 9 инчов  инфотейнтмент, но за разлика от RAV4, той не включва сателитна навигация или свързани услуги. Това е една област, която Toyota RAV4 предлага в повече, като екстри.

Багажник и практичност при Across

Практичният интериор и големият багажник на Сузуки Акрос, правят този плъгин хибрид много подходящ за семейства. Този SUV предоставя багажник с 490 литра обем. Това е с 90 литра по-малко от хибридния RAV4, главно поради по-голямата батерия, но въпреки това е с респектиращ размер и приятна форма. Има плосък под, а пространството се увеличава до 1198 литра със сгънати задни седалки.

Безопасност при Suzuki Across и сигурност

Suzuki Across
Alexander Migl, CC BY-SA 4.0, Wikimedia

Освен въздушни възглавници отпред, и отстрани, каквито получавате в повечето автомобили от този клас, Suzuki Across идва и с такива за коленете на водача.

Освен това има екстра за предупреждение при напускане на лентата, круиз контрол с ограничител на скоростта, наблюдение за мъртвата зона и предупреждение за трафик отзад. Също така получавате екстри, като функция за автоматично аварийно спиране, разпознаване на пътни знаци и две ISOFIX стойки за детска седалка.

Надеждност и проблеми с Across

Автомобила идва с 5 години гаранция или 100 000, което е стандартно за Across и с,  7 години безлатна пътна помощ, до близкия сервиз на Сузуки.

Батерията на хибридната система се радва на петгодишен гаранционен период, въпреки че ограничението за пробег е също 100 000км. Suzuki Across не е изтеглян досега, което вещае бъдещето на автомобила светло.

Мнения за хибридния Across

Все още е рано да се събере статистика и да се анализира, но първия plug-in автомобил на компанията, а именно Suzuki Across, отговаря на много изисквания за много хора като цяло към този момент.

Той е просторен, добре оборудван и добре направен SUV, да не говорим, че е достатъчно бърз със своите 302к.с. Plug-in хибридното задвижване може би няма да подхожда на всеки, но дългият пробег само на батерия му придава възможно най-голяма привлекателност.

Предложени статии

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук

Последни статии

Предложено

Как да разберем посоката на въртене на гумите? Ето как!

Ако все още не знаете, днеш ще разясним как да определите правилната посока на гумите, как да разпознавате насочените (еднопосочни) гуми и какво трябва...